570 100 772
zamowienia@sklepmatejko.pl
od poniedziałku do piątku
w godzinach: 09:30–17:00
KONTAKT - SKLEP INTERNETOWY
570 100 772
zamowienia@sklepmatejko.pl
od poniedziałku do piątku
w godzinach: 09:30–17:00
1. Informacje o sprzedawcy
Firma: Sklep dla plastyków "Matejko" Piotr Burda
Rzeszotary ul.Szewska 83
32-040 Świątniki Górne
tel. 570 100 772
NIP: 679-217-81-64
Regon: 357072218
Nr konta bankowego potrzebny do wykonania zapłaty po zakupach:
ING Bank Śląski SA
24 1050 1285 1000 0097 0105 0925
Sklep dla Plastyków "Matejko" Piotr Burda
Rzeszotary ul.Szewska 83
32-040 Świątniki Górne
Dane do płatności z konta zagranicznego:
IBAN: PL 24 1050 1285 1000 0097 0105 0925
Kod BIC SWIFT: INGBPLPW
2. Zamówienia
Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.sklepmatejko.pl lub drogą mailową (zamowienia@sklepmatejko.pl), nie ma możliwości składania zamówień telefonicznie. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje informację o przyjęciu do realizacji wraz z numerem zamówienia na podany w formularzu adres e-mail. Brak takiego maila (należy sprawidzić również wiadomości SPAM) oznacza, że najprawdopodobniej został podany zły adres lub zamówienie zostało złożone niepoprawnie. W tym przypadku należy złożyć zamówienie ponownie. Wszystkie zamówienia złożone w Sklepie realizowane są w dni robocze.
Etykiety do zamówień generowane są automatycznie. Sklep nie bierze odpowiedzialności za zwłokę w realizacji zamówienia spowodowaną błędnie podanymi danymi kupującego (np. nr telefonu, błędny adres dostawy lub adres e-mail).
Na wpłaty czekamy 3 dni robocze, po tym czasie zamówienie zostanie odrzucone. Jeśli z przyczyn niezależnych wpłata miałaby się opóźnić prosimy o stosowną informację na maila zamowienia@sklepmatejko.pl
Zamówienia realizujemy na terenie Polski. Istnieje możliwość wysyłki zagranicznej tylko po uprzednim ustaleniu kosztów wysyłki z obsługą sklepu internetowego.
3. Czas realizacji zamówień
Zamówienia realizowane są w terminie 1-14 dni roboczych licząc od momentu przyjęcia zamówienia. Czas realizacji zamówienia przy płatności z góry, rozpoczyna się od chwili, gdy pełna kwota za zamówienie wraz z opłatą za przesyłkę zostanie zaksięgowana na koncie firmy "Matejko".
W przypadku gdy czas realizacji zamówienia nie został przekroczony, a Klientowi zależy na wcześniejszej wysyłce, Sklep może wysłać dostępne produkty po uiszczeniu dodatkowej opłaty za koszt przesyłki.
Większa część artykułów znajduje się w naszych magazynach, jednak zdarza się, że towar musi zostać dowieziony od współpracujących z nami dostawców, wówczas czas realizacji może się wydłużyć. W takiej sytuacji Klient zostaje poinformowany e-mailem lub telefonicznie. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia zostały skompletowane i wysłane jak najszybciej.
4. Zmiany w zamówieniach
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu przed wysłaniem przesyłki pisząc maila na adres zamowienia@sklepmatejko.pl
5. Realizacja bonów podarunkowych
Bon podarunkowy należy wykorzystać w całości, w ciągu 6 miesięcy od daty wydania. Nie ma możliwości zwrotu części niewykorzystanych środków. Bony nie łączą się ze sobą. Bony wysyłane są wyłącznie drogą e-mailową. Podczas realizacji bonu prosimy o wpisanie jego numeru w polu "Wiadomość". Bony można zrealizować wyłącznie w sklepie internetowym.
6. Ceny
Ceny produktów w sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
7. Faktury VAT
Zakupy dokonane w sklepie dokumentowane są paragonem lub fakturą VAT w zależności od życzenia klienta. Na prośbę klienta Sklep może wystawić fakturę pro forma.
8. Sposób doręczenia przesyłki
Zakupione artykuły dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, czas realizacji dostawy to 1-2 dni robocze. Nie ma możliwości odbioru osobistego w żadnym ze sklepów stacjonarnych. Brak kontaktu telefonicznego ze strony kuriera lub pozostawionego awizo nie świadczy o braku próby dostarczenia przesyłki.
Jeżeli w zamówieniu została wybrana opcja wysyłki do Paczkomatu InPost, a przesyłka przekracza maksymalny rozmiar skrytki ( 41 × 38 × 64 cm) paczka zostanie wysłana kurierem GLS.
9. Akceptowane formy płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- płatność przy odbiorze (za pobraniem)
- płatność z pomocą systemu Przelewy24
- przedpłata na konto - przelew zwykły bankowy
ING Bank Śląski SA: 24 1050 1285 1000 0097 0105 0925
Sklep dla Plastyków "Matejko" Piotr Burda
Rzeszotary ul.Szewska 83
32-040 Świątniki Górne
10. Oferta handlowa
Dane i informacje publikowane na stronach Sklepu służą wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego. Przedstawione opisy, zdjęcia oraz ceny towarów nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (art. 66) i są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży.
11. Zwroty, reklamacje i gwarancje
Od 25 grudnia 2014 r. wchodzi w życie Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta oraz zmianie Kodeksu cywilnego
Ustawa ta uchyla ustawę z dnia 27 lipca 2003 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (dającą konsumentowi prawo do złożenia reklamacji na podstawie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową), jednocześnie wprowadzając prawo konsumentów do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego na podstawie rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Od momentu wejścia w życie nowych przepisów, tj. od 25 grudnia 2014 r., wszystkie produkty zakupione od tej daty będą podlegać nowym zasadom reklamacji.
Odstąpienie od umowy:
Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie można wysłać na następujący adres:
Sklep dla Plastyków Matejko, Dąbrówki 10, 40-081 Katowice bądź też mailowo na adres: zamowienia@sklepmatejko.pl
W zależności od typu i ustawień monitora, kolory przedstawione na zdjęciach, mogą się różnić od rzeczywistych.
Zwroty:
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Artykuły muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek czy zwrotów odsyłanych za pobraniem.
Reklamacje:
Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz przygotować reklamowany towar do zwrotu. Produkty odbierane są przez naszego kuriera wyłącznie na terenie Polski. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni. Zwroty z tytułu reklamacji muszą być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą mailową lub telefoniczną.
Braki w przesyłce:
Wszelkie braki w przesyłce należy zgłosić do 3 dni po otrzymaniu przesyłki.
• W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej Klient zobowiązany jest ponieść koszt wysyłki oraz zwrotu towaru.
• W przypadku nieodebrania przesyłki opłaconej z góry (przelew) Klientowi zwracane są pieniądze z pominiętym kosztem dostawy. Na prośbę Klienta Sklep może nadać paczkę do ponownego doręczenia, po uprzednim opłaceniu kosztów ponownej wysyłki.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Pytania można kierować na adres: zamowienia@sklepmatejko.pl
POLECANE PRODUKTY
PROMOCJE: